fredag den 30. april 2010

14 små cyklister - med skorpe og det hele.

Det har Magni spist, næsten uden sangen ;)
Far og ældstebarnet startede dagen med at ville hente morgenbrød og det var Magni der gav en omgang. Han hentede penge i sin barbapapa-sparegris (den kan nemlig åbnes i "numsen") og så drog de afsted mens jeg blev hjemme og passede på babyen.

De kom hjem og jeg havde dækket bord og lavet te. Hrolf sov sødt i hængevuggen, så eneste lille problem var, at den ny hang der hvor Magnis stol plejede at stå. Det var han lidt muggen over, men da jeg også havde rykket Carstens og min plads ned i den anden ende, så var han glad igen.

Først syntes han godt man kunne springe den egentlige mad over og gå direkte til "slikket" (en tebolle med chokolade) men jeg skar bollen ud i små hapser og begyndte på succesen fra sidst mormor var her ;)

Det resulterede i en super glad knægt, der hylede af grin når jeg med påtaget forvirring, talte de stadigt færre brødstykker mens jeg sang fjollesangen. Egentligt tog hans så godt fra, at jeg kun sang 3 omgange + et par uafhængige tællerunder, men knægten var fornøjet og spiste stille og roligt til sidste krumme.

Ingen kommentarer: