mandag den 27. april 2009

Jeg synes altså den vuggestue er sej...

...ikke nok med at de tager det helt afslappet med stofbleerne, som de håndterer rigtig godt, så er de også så hyggelige og søde at snakke med når man henter/afleverer sit barn.

I dag da jeg hentede Magni var de ude på legepladsen, så jeg lasso´ede lige engang med viklen og smed ham på ryggen.
Mens jeg bandt ham fast stod pædagogen og spurgte til. Hun var bare så interesseret og reglevant i sine spørgsmål at det var en fryd at svare (det havde jeg gjort under alle omstændigheder). Hendes egne børn var "desværre" langt over slyngealderen (yngste var 7), men ellers kunne hun godt havde tænkt sig at slynge.
Hun havde haft en babybjørn, men efter hendes stemmeskift og ansigtsmimik at dømme havde det bekendskab ikke været af de bedre .

Men hvor er det bare fedt at Magni går sådan et sted . De er så glade og positive, så det er så fedt at være der .
Jeg "kom til" at sige, at jeg jo var slyngeinstruktør - sådan en lidt undskyldende bemærkning for at retfærdiggøre mit slet skjult store arsenal af div. bæredimser (har haft det meste med der ude), og det er jo heller ikke helt forkert, da jeg jo gerne tager ud og hjælper nødstedte slynger :P

Ingen kommentarer: