fredag den 26. juni 2009

Gammelt opfindes som nyt og spændende

Magni har kastet sin kærlighed på vores printer.
Carsten er i buen og fulde sig, så Magni og jeg tager revance herhjemme med beskæftigelser som manden måske ikke helt ville billige ;)
Jeg sidder her ved computeren, fishwrangler har tilføjet nogle ny quests og de tager den tid hvor jeg ellers skulle rende i rumpen på knægten og begrænse ham i at udfolde sin kreativitet.

Knægten kan godt lide at være tæt på mig og jeg sidder ved computeren, så selvfølgelig er det også hvor Magni er at finde.
Han gider til gengæld ikke sidde stille på en stol, slet ikke når der er så åbenlyst mange muligheder for at undersøge og have det sjovt.
Brevbakken er hjemsted for familiens beholdning af blyanter, kuglepenne, overstregningstusser osv. og når nu man ikke må tegne på gulvet hvad finder man så på?
Jo. Mor har bedt ham lægge tegneredskaberne tilbage, hun sagde bare ikke hvor! Så Magni entrerer bordet og leder efter et sted HAN mener er passende.

Det finder han så = printeren.
Så nu sidder han og morer sig med at stoppe papirholderen med blyanter og kuglepenne, og undgå at få fingrerne i klemme. Han trykker også lidt på de forskellige knapper... helle for ikke at skulle bruge printeren først næste gang.

Ingen kommentarer: