tirsdag den 8. december 2009

Ude og spise med de kendte

I aften var vi i byen på en af de hyggelige mindre restaurenter (en italiensk pizza-restaurent for at være helt ærlig, men hyggelig dét kan man ikke komme uden om den er).
Vi sidder og hygger os, Magni har fået sin helt egen (børne)pizza og sidder kækt og jonglere med det tykke lag kødsovs og en intermistisk hagesmæk kreeret af en simpel juleserviet.

Hyggesnakken går lystigt og Magni nævner i flæng Peter (fra l`easy) og Carsten og jeg griner blot og prøver at hitte ud af hvad på stedet, eller uden for, der bringer ham på de tanker.
Jeg vender mig om og kigger ud af vinduet: ingenting, men i øjenkrogen fanger jeg to unge mænd og ganske rigtigt, det er Peter fra L`easy!
Iført mørkt tøj og ensfarvet mørk kasket, samt et lyst dunet glat ansigt nare han ingen. I hvertfald ikke Magni der er ganske henrykt, pludre triumferende, nu han har fået sine forældre til at indse at han jo har ret.

Jeg kan høre de to gutter grine fornøjet af sammenligningen, da de går råber Magni: Hej hej Peter og vinker, og de svare muntert tilbage.

Ingen kommentarer: