mandag den 28. december 2009

Mine dejlige drenge.

Vi sidder og spiser frokost.
Carsten og Magni har lige været ude på en løbetur i skoven - og Magni er kommet i "sladrefasen" og fortæller at far har tisset i skoven.

Carsten har en mad med hjemmelavet tunsalat og Magni er igang med den sædvanlige "nør og lesedaj" (smør og leverpostej). Manden er klar til 2. omgang, denne gang en med rullepølse og da knægten ser den vil han også have.
Mor her har selvfølgelig en skive klar, som han så får på hver af de 2 resterende lecerpostejs-kvarte.

Da alle mand (og kvinder) har spist op vil ungen gerne ned - og uddi darkt. Så far jagter ham hurtigt rundt om bordet hvor jeg stadig sidder stille og fredeligt og lægger sidste hånd på striktrøjen til Magni.
Carsten løber endnu en omgang forbi mig, men i stedet for at løbe forbi, kilder han mig hurtig - og Magni er ikke sen til at lege papegøje hvad adfærd angår, så nu har vi Carsten der jagter Magni, som stopper hver omgang for at kilde mig på ryggen/siderne lige som hans far gør (og jeg hyler behørligt af grin)
På et tidspunkt nøjes manden ikke kun med at kilde mig, jeg får også et kys - og det kopiere Magni selvfølgelig også :)

Ingen kommentarer: