onsdag den 18. november 2009

Jeg aner ikke hvem han har det efter...

I går var vi i brugsen og kigge på magasiner. Jeg syntes der var en artikkel i et "Vi Forældre" og ville derfor gerne købe det, men Magni havde kastet sin kærlighed på et Vmax, som jeg kunne have hevet i og trukket babyjoggeren hele vejen hjem (han frigav det nu omend det var modvilligt).

Hjemme blev han dog lidt glad, da han så at der faktisk var hemmelige indoktrineringstegn, slet skjult på de fleste af siderne, nemlig tegnet: >>
Glædestrålende udbryder han: dor didöen, hver gang han ser det.

På en anden af siderne er der også en stor reklame for den ny Mazda stationcar ligesom en af legetøjsbilerne er en tro kopi af en peugeot 206, så lidt biler er der da i mors blad. (Der er også masser af legetøj og dét er altid værd at kigge på)

Han er vild med Spiderman og biler. ikke lige noget der burde ligge til familien (men det er nu mig der har lært ham det meste så jeg har en IDÈ om at det kunne være min skyld...)

Indtil videre ser listen sådan ud - og den udbygges hastigt.

Nussa - Toyota
Sjó - Peugeot (eller Deddezar, hvis det er en 306´ st.car)
Masa - Mazda
Pudtai - Hyundai
De-cedes - Mercedes
Dor didöen - (stor) Citröen
(sagt meget lavt) nUple - Opel
Fordevorn - Folkevogn
Ford´ - Ford (nogle gange Mårzar, hvis det er en rød ka)
Nissan - Nissan
Soda - Skoda
Sudii - Suzuki
No - Renault
Dia - KIA


Han er ved at have styr på:

Mm-sobisi - Mitsubishi
Saat - Seat
Hodta - honda


Og knægten er kun lige fyldt 2år!

Ingen kommentarer: