lørdag den 15. november 2008

Mere om far og kommunikation

Jeg skal aflevere en bog på biblioteket - overskredet ups, og der ligger en pakke og venter på posthuset. Det er lørdag formiddag, far sover stadig og Magni er også stadig lidt groggy. Magni og jeg har været oppe lidt, jeg har strikket og knægten laver ballade som sædvanelig, men nu er klokken blevet derhenne af hvor de forskellige steder har åben.
Magni skal ikke med, men allerede da jeg går ud i gangen har han regnet mine planer ud og begynder at græde.
Tager jakke på og tager knægten med ind til sin far...

Hjemme igen har Magni ventet meget utålmodigt. Carsten er stået op, men ser vældig forpjusket ud. Knægten har været vældig utilfreds med at jeg er gået og har forsøgt hvad han kunne for, at få sin far til at stå op og gå med ud at lede efter mig.
Han har tage sin flyverdragt hele 4 gange og stukket den op i hovedet på Carsten og da det ikke har ringet nogle klokker hos det sovende asen, ja så hentede han en ringslynge (Man har vel opfostret et godt slyngebarn).

Carsten er så stået op og har leget med ungen, men han blev først rigtig tilfreds da mor var hjemme igen. Var der nogen der sagde morsyg? Hehe.

Ingen kommentarer: